1 år

Idag är det exakt 1 år sedan Inez föddes. Vart tar tiden vägen?! Hon var ju alldeles nyss min lilla lilla bebis! Sedan en vecka tillbaka har hon börjat gå några steg. Hon är 1 1/2 månad tidigare än vad Alfred var. Hon klättrar på allt och ska göra allt som sin storebror gör. Inte nog med att min lilla flicka blir större, snart börjar jag jobba också! 1 månad till blir jag hemma den återgår jag till vardagen. Känns roligt att få lite "egentid" om man nu kan kalla det så ;) sen saknar jag ju även mina fina kollegor!

I morgon kommer vi ha ett litet kalas för Inez. Det blir farmor, farfar, Hilda och mormor och morfar som kommer. Alldeles lagom till en liten 1 åring, speciellt nu när hon blivit så förkyld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0