Ikväll

Sitter framför tv:n och slöar. I kväll har vi bara lilla Inez hemma, då passade vi på att börja måla trappan. Jag kände helt enkelt för att ta tag i det nu när det gått några år sedan vi började slipa på den.

Mamma köpte ett Dockhus till barnen på seconhand idag :) blev så glad! Får se om det blir en renovering av det någon gång om man skulle få tid över ;) när vi åkte till mamma och pappa för att hämta det och vara kvar en stund på lite fika så lekte Alfred så sött med dockhuset. När vi sedan skulle hem vägrade han följa med, så han fick stanna kvar och vi fick åka hem och hämta grejer så han kunde övernatta där. När jag kom dit för att lämna grejerna låg han i soffan och mös mellan mamma och pappa. Det såg så mysigt ut och framför allt såg han så stolt ut :) när jag sedan gick ville han inte ens säga hejdå! Tror nog inte jag behöver vara orolig för hur det går för honom, han älskar sin mormor och morfar :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/954549/images/2012/pic_504b9b67ddf2b37b54003035.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/954549/images/2012/pic_504b9b72ddf2b37b8e002e53.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0