Sovrutiner

Under några veckor har vi haft riktigt bra Sovrutiner med båda barnen. Min man lägger Alfred samtidigt lägger jag Inez. Båda barnen somnar någon gång mellan sju och åtta. Alfred sover då hela natten i sin säng fram till 6-7 tiden, då kommer han in till oss och lägger sig/ hoppar omkring i sängen ;) Inez däremot brukar jag mata innan vi går till sängs kring elvatiden, sen sover hon fram till ungefär 4. Så man känner sig oftast inte så trött på dagarna eftersom man får ganska många timmar sammanhängande sömn. Är mycket tacksam över detta :) vi får väl se hur länge det fingerar att de somnar samtidigt på kvällen, för det känns som att det är lite väl tidigt för att hon ska kunna hålla dessa Sovrutiner, eller?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nä, det är inte för tidigt för att hon ska behålla rutinerna! Hon är så sööt!



Jag var tvungen att baka till dagis, ska ha gårdsfest där idag.. Kram

2012-05-24 @ 09:18:55
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh så stor hin har blivit redan. Jag funderar på att åka hem v. 26 då kanske vi kan matcha in en dejt. :)

2012-05-24 @ 17:07:00
URL: http://frusoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0