Promenad

I morse fick jag mig en powerwalk. Jag hade satt barnen i bilen, satte i nyckeln och vred om, inte ett ljud. Suck... Det var bara att ta fram vagnen och sätta i barnen och skynda sig iväg till dagmamman. Så typiskt att det hände idag när de skulle iväg på utflykt. Tur hade jag ändå att de inte skulle åka på en gång. Barnen var nöjda hela vägen dit, men på vägen hem fick jag ha Inez i bärselen då hon var mycket missnöjd! När vi nästan var hemma hade hon dock somnat, då kunde jag i lugn och ro få i mig lite frukost.

Igår gick jag och mamma en promenad längs sjön medan min man skulle lägga Alfred. Det var verkligen skönt och så fint att gå längs skön när kvällssolen visade sig. Måste göras oftare, speciellt med tanke på att jag knappt kommer ut och går nu när Inez inte trivs i vagnen. Det är så frustrerande när man vill röra på sig men inte kan göra det om dagarna.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Förstår att det känns frustrerande! Du får försöka se det från den ljusa sidan och tänka att det är något tillfälligt och att du faktiskt har ett bra skäl att få sitta i trädgården och njuta istället :)

2012-06-01 @ 15:20:10
Postat av: Kerstin

Förstår att det känns frustrerande! Du får försöka se det från den ljusa sidan och tänka att det är något tillfälligt och att du faktiskt har ett bra skäl att få sitta i trädgården och njuta istället :)

2012-06-01 @ 15:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0