Mysdag med mamma

Idag åkte jag och barnen ner till stan med min mamma, måste ju vara med som smakråd :) med mig hem fick jag en jacka, vilket kändes skönt då jag inte har någon som passar någe vidare. Efter denna tur åkte vi hem till mamma och Fikade på balkongen i solen, så härligt även om man inte fick sitta still speciellt länge. Alfred ville ut och åka fyrhjuling och Inez ville bli buren. Jag hade sån tur att min snälla bror var där och kunde lekande Alfred. Alfred älskar även att vara i skogen hos mamma och pappa, speciellt när katterna är ute :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vackra du och vackra barn!

2012-05-07 @ 20:09:34
URL: http://frusoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0