Mor och dotter

Visst är det mysigt att gosa lite extra med bebisen medan Alfred är hos dagmamman :) Jag och Inez var även iväg till jobbet och hälsade på idag, vilket verkade uppskattat! Känns så härligt att komma dit, tycker ju väldigt mycket om min arbetsplats, mina kollegor och patienterna :) saknar att jobba även om det är mysigt att vara hemma också. Är ju trevligt att träffa lite vuxna människor ibland också!

Alfred älskar nu mera att bada, det är ett evigt tjat varje dag om det! Tänk att det kan vända bara sådär. Känns så roligt att han vill bada och vägrar gå upp :)

Ikväll är jag ensam hemma då mannen ska ut på afterwork med en av arbetskamraterna (lära känna varandra lite bättre och slippa lägga barnen skulle jag säga).


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så galet vacker kvinna! Inte konstigt att ni lyckats få så fina barn. ;)

2012-05-10 @ 15:47:40
URL: http://frusoderberg.blogspot.com
Postat av: Hanna K

Fina ni är<3 åå ja vill träffa er!!:)

2012-05-11 @ 07:57:54
Postat av: Hanna

Nej, det är inte lätt att hinna med träning, inte ens när man har en man som är hemma. Fast långa barnvagnspromenader skulle jag kunna gå, om jag bara tog mig i kragen och gick ut!! Och motionscykeln står där i hörnet och samlar damm.. jag får skärpa mig! Eftersom Anders hade tonår igår så hann jag inte duscha när jag kom hem utan fick börja med att lägga ungar och plocka i ordning och duscha när de sov. Det gick ju det också! Jag tror att jag måste få till mer rutiner i vardagen. Det blir lätt att jag inte får ngt gjort när man alltid är hemma, man kan ju skjuta på allt. Men idag MÅSTE vi städa, vi väntar ju gäster:) Kram

2012-05-11 @ 10:20:21
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Malin - mamma till Alice & Lowe, lillasyster i magen! <3

vad fina ni är! :)

2012-05-19 @ 16:21:22
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0