Tröstäta

Det är precis det som jag är bra på! Man känner sig trött, orkar inte ta tag i varken städning, tvätten eller sig själv. Det enda jag tänker på är vad jag ska äta... Blir såhär nu när man varit hemma ett tag och solen inte värmer som man tycker att den borde göra nu när det är sommar. Känner sig lite deppig då man bara går hemma, längtar efter något roligt och spännande att göra. Att få komma ifrån lite och få vara sig själv ett tag. Ska nog gå ut och gå en promenad efter att barnen somnat, även om jag just då känner att jag inte orkar så vet jag att det känns bra när man väl kommer ut.

Hur ska man nu höra för att inte rota fram allt vad sött heter? Har jag inget s bakar jag.. Måste ju få ett slut!

Tur är väl ändå att jag har mina älskade barn och min man :) lyckligt lottad är man


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fast på kortet ser det ut som att du har fått sol i alla fall :)

2012-06-19 @ 19:34:08
URL: http://frusoderberg.blogspot.com
Postat av: Hanna K

Fina ni är<3 Å vilken fint kort på dejj<3

2012-06-20 @ 12:26:55
Postat av: Kerstin

Jag ses gärna någon dag! Är också hemma mycket själv när jag inte jobbar och vi bor ju så nära varandra.

2012-06-21 @ 11:34:52
Postat av: Elin

Johanna: Ibland fuskar man till sig brännan :)

Kerstin: Ses gärna någon dag :) kanske nästa vecka om du kan?

2012-06-21 @ 16:46:29
URL: http://litetbolyckaochro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0