Ett konstaterande

Jag hatar myror!!! Ghaaaa.. blir så arg! Min odlingslåda är full i svarta små kryllande myror. Inte nog med det! Jag tänkte att jag skulle ut i trädgården och gräva upp mina örter för att sätta dem i odlingslådan, varpå jag märkte att det fanns myror där. Då tänkte jag att jag i allafall kunde sätta dem i krukor istället, vad tror ni händer då jo hela jordpåsen är full i myror och myrägg. Jag blir inte bara arg, jag tycker att det är fruktansvärt äckligt också! Var ska jag nu göra av mina fina och frodiga örter? Detta är det absolut värsta med att ha en trädgård, det är inte allt så harmoniskt och fantastiskt som man tänker sig. Dessutom finna det alltid spindlar och gråsuggor överallt också. Sen älskar väl alla detta ogräs som ständigt dyker upp hur mycket man än försöker att det inte ska göra det. Nu sitter jag här och funderar på att ta bort allt i trädgården så det endast återstår gräs för att slippa allt krångel. Dessutom är alla buskarna som vi har i trädgården såå fula! Inget ser fint ut, eller jo det enda som ser någorlunda ut är rabarberna och hallonbuskarna annars ser våran trägård ut som skit rent ut sagt! Hur ska jag någonsin kunna få bukt på denna trädgård och få den fin? Finns ingen som kan hjälpa mig utan att det ska kosta shortan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag som tycker ni har en sån mysig trädgård! Här brottas vi mot mördarsniglarna som äter upp våra jordgubbar!

2012-06-30 @ 15:53:53
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se
Postat av: Kerstin

Haha vad härligt med ett sånt ärligt och rakt inlägg!! Det här får vi snacka mer om imorgon :)

2012-07-02 @ 20:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0