Älskade barn

Här hemma har vi nu lyckats byta alla fönster nere, vilket betyder att det endast är två fönster kvar att byta. Det känns så skönt! Då är det bara alla foder som fattas. Blev en sen middagslur för Alfred då vi varit i kyrkan hela förmiddagen och lunchen. Alfred har nu under dagarna när han är hemma med mig och Inez somnat själv i soffan medan jag ammat, trotts att klockan inte varit mer än 11-11.30. Betyder det att han vaknar för tidigt? Oftast är det ju Inez som väcker honom. Han knatar ju in till oss kring 5 tiden på morgonen, kryper ner och somnar om ( väldigt mysigt ). Älskar verkligen att ha en liten familj! Hoppas på 1 eller 2 barn till, men vi får se vad framtiden visar. Kommer nog dröja några år innan nästa i allafall.

Eftersom trädgården inte varit prio ett då vi håller på för fullt med huset så har jag börjat plocka in lite blommor och njuter av dem här inne istället :) så fantastiskt! Men de blommor jag plockat in nu har inte slagit ut än, men det finns små knoppar som jag hoppas kommer spricka upp snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0