Morgonpromenaden

Tog oss en liten sväng i morse kring 9 tiden. Solen sken, Alfred ville ta med cykeln och Inez fick sitta i vagnen. Efter en stund tröttnade Alfred på cyklandet då vi hela tiden tjatar om att han måste styra åt rätt håll. Han satte sig då istället på vagnen framför Inez. Jag gick in i skogen för att se om det fanns någon svamp och ja, det fanns faktiskt, så jag plockade lite i en burk jag hade ned mig. När vi sedan fortsatte våran promenad fick Alfred sitta bak i vagnen och när jag tittar på barnen upptäcker jag att båda har somnat. Kort därefter kom regnet. Jag hann precis få på regnskyddet innan regnet totalt öste ner. Haha var inte direkt va man trodde när bi började promenaden. Hasse frågade efter ett tag " var det bara såhär lite svamp? " varpå jag svarade nej. Hasse hade tydligen råkat hälla ut nästan all svamp medan vi skyndade oss hem, så vi fick komma hem utan svamp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0