Mariebergsskogen

I går började vi dagen med att ta med lite grejer vi ville bli av med till grannen som ordnade en loppis i sin verkstadsbod. Det var ingen vidare rutsh men vi sålde ändå för lite över 200 kr. Det var ändå mysigt att få umgås lite med grannarna :) Nästa gång täkte anonserar vi lite bättre så det kommer lite fler ;)
 
Efter lunchen åkte vi iväg till mariebergsskogen. Vi tog med lite grillkol, korv och något att dicka. Tittade lite på djuren, vilket Alfred tyckte var roligt. Speciellt med hönorna som vandrade fritt :) Inez däremot började gråta när hon höre fåren bräka. Det låter kanske lite läskigt. Dagens höjdpunkt var ändå när jag satte mig på en bänk lite i min ensamhet för att amma Inez. Ensam var jag en stund... sen hör jag hur det lilla tåget som åker runt i Mariebergsskogen kommer tutandes och åker sakta förbi oss. Där sitter jag ammandes med ett blottat bröst och alla i tågen tittar på mig! haha  vad gör man, ler tillbaka och känner sig lite generad.. Haha hur komiskt får det bli!
Nåja vi hade iallafall en mysig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0