36+0

Idag går vi in i den 37:e veckan, vilket även betyder att jag får föda på bb här i stan och att jag dess utom har turen att få föda på ett alldeles nytt bb. Invigningen var i tisdags och de öppnade i går. Nu känns det verkligen att det är nära, skulle kunna föda närsom känns det som. Vi är redo och vi längtar :)
Jag kommer att jobba i 2 veckor till sen går jag hem. Måste verkligen försöka packa bb väskan så att allt är klart när det väl är dags. Börjar få mer och mer förvärkar. Känner att magen sjunkit och att bebisen ligger emot någon nerv så det stränar ner i benen. Får inte gå så snabbt för då drar hela magen ihop sig så man måste kura ihop sig och gå långsammare. Det känns att snart är det dags!

Alfred har fått ett nytt favorit program; Charlie och lola. Han vill gärna titta på det i pappas telefon. Han blir så glad när man frågar om han vill titta på det :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, det är inte länge kvar nu:) vi ser fram emot att få komma och gosa med bebisen<3

2012-01-14 @ 20:38:56
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, det är inte länge kvar nu:) vi ser fram emot att få komma och gosa med bebisen<3

2012-01-14 @ 20:39:42
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0