14 Dagar kvar..

Idag gjorde jag sista dagen på jobbet. Känns lite vemodigt och konstigt att jag inte ska tillbaka dit på ett långt tag, om jag nu får komma tillbaka, vilket jag innerligt hoppas på då jag trivs så otroligt bra där!
Den stora frågan jag ställer mig nu är vad jag ska göra nu fram tills bebisen kommer, blir ju så lätt uttråkad, men jag får väl ta och försöka städa, tvätta och pyssla hemma så gott det går och så mycket jag orkar. Önskar att vi kunde hinna flytta ner sovrummet innan bebisen kommer men det hinns nog inte med.

Har en massa grejer som vi skulle behöva åka iväg med till seconhand också som bara står här hemma och skräpar, men vi kommer lixom inte iväg. Tänkte att vi får ta någon dag när bebisen kommit och åka iväg med alla ge bort saker. Har fyra soppåsar med bara kläder som ska bort, sen har vi flera flyttlådor med saker som ska iväg, vore ju skönt att bli av med dessa istället för att de ska stå här hemma och ta plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0