En vecka gammal

En vecka har gått sen våran lilla Inez kom till världen :) måste säga att livet här hemma har gått bättre än förväntat trotts att alla här hemma är förkylda och att både maken och Alfred haft lite feber.

Måste säga att jag känner mig redan smal, blir ju sån skillnad när magen försvinner, dock är den ju inte lika fast och fin men det brukar rätta till sig efter ett tag.

Med Alfred gick jag upp 25kg! Gick inte ner alla dessa innan jag blev gravid igen, hade då 4 kg kvar. Denna gång gick jag upp 13 kg, vilket känns alldeles lagom. När jag vägde mig i morse har jag redan gått ner 8 kg.
Nu vill jag att det ska bli lite mildare så jag kan få komma ut på lite promenader i friska luften.

Tänkte bjuda på en bild på magen nu en vecka efter förlossningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0