Denna vecka

Igår fick min fina vän Elin sitt första barn! En jättefin liten flicka som jag hoppas kunna få träffa snart! Snosa på och gosa med :)

När jag hämtat Alfred från dagmamman ska vi iväg till kyrkan och gå luciatåg. Alfred får vara tomte och Inez tomtemor ;) på torsdag är det dax för andra luciafirande, nämligen hos dagmamman med de andra dagbarnen.
Senare idag/kväll så kommer min bror hit med sin tjej och hennes dotter på fika. Känns konstigt att han träffat en tjej som jag känner till sen innan. Vi gick i samma föräldrargrupp när Alfred låg i magen och sen gick vi på samma högstadieskola tillsammans.

På fredag ska vi iväg och äta mat med Hasses arbetskamrater, vilket blir trevligt! Istället för julbord så äter vi vad vi vill på restaurang :)

Till helgen kommer svägerskan med barnen och det ska bli så roligt att få träffas igen! Som alltid :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Jag tänkte vilken svägerska, sen kom jag på att det är ju jag:) Längtar!!
Vad mysigt att Elin fått sin bebis! Är lite bebissjuk men jag har ju mina vildingar så en egen bebis finns inte plats för! :)

2012-12-11 @ 22:31:59
URL: http://attvaramammaochfru.blogspot.com
Postat av: Elin

Självklart får du snart komma o gosa bebis! :) kanske kan ses i mellandagarna eller efter nyår? Är lite mycke nu kring jul och nyår :) och så har Nova lite krångel med magen, så hoppas få ordning på den så är vi lite roligare att umgås med, glad Nova och utvilade föräldrar ;) kram vännen <3

Svar: Absolut! Det är ju en omställning och som du säger blir det mycket kring jul med allt och en bebis på detta gör det ännu mer intensivt ;) fast härligt! Hasse vill jättegärna med och se bebisen! Vi får höras <3
Litet Bo Lycka Och Ro

2012-12-19 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0