vecka 1

En vecka har gått sedan jag började med LCHF, hur har det då gått? Jo det har gått ganska bra tycker jag, har inget direkt sötsug så det känns bra. Det som jag saknar är dock bröd, så igår syndade jag och åt en smörgås. Sen så åt jag ju tårta på Alfreds födelsedag. Men jag ser det lite som att någon gång ibland gör inte så mycket. Vad säger då vågen? Ställde mig i morse på vågen och den visade på -1,9kg :) Känns bra! Trots att jag inte ätit så strikt samt att jag bara varit ute och sprungit 1 gång och inte direkt hunnit med några långpromenader.
Känns så tråkigt att jag faktiskt inte riktigt hinner med att springa när jag tänkt eftersom Alfred varit så kronglig nu de senaste kvällarna och vägrar somna. Tänker nämligen att det är smidigast att springa då. Får helt enkelt försöka tänka om. Det bästa vore egentligen att springa när min man precis kommit hem innan vi äter mat.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag antar att amningen tar en del också.. igår åt jag en mjukglass men ändå visade vågen på 4hg mindre än igår morse:) Jag har gått ner nio kilo sen jul tack vare lchf, lite motion och mycket amning. Och jag fuskar varje helg och en gång om dagen äter jag ngt kolhydratigt...

2012-04-26 @ 14:05:56
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Elin

Det finns LCHF-bröd att köpa på MAXI ;)

2012-04-26 @ 16:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0