Utmaning

Fick en utmaning från min vän Johanna

1. När ingen ser eller hör mig… Posar jag framför spegeln, dansar som en galning eller sjunger egen komponerade låtar.
2. Jag går aldrig hemifrån utan… Alfred, haha han är för det mesta med mig, men måste jag välja något annat få det nog bli att jag aldrig går hemmifrån utan underkläder.
3. Min blogg heter som den gör för att… Jag inte kunde komma på något bra namn, så jag tog och kopierade en text ifrån en "broderitavla" som jag fick av min svärmor.
4. Om jag vågade skulle jag… Flytta Söderut med min familj och ta dagen som den kommer.
5. Om tio år kommer jag att… Förhoppningsvis bo i ett färdigrenoverat hus, njuta av trädgården och av min fina familj som består av tre eller fyra barn och min man :)

Då skickar jag denna utmaning vidare till min svägerska Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0