Syskonvagn

Nu har vi impuls köpt en syskonvagn. Det blev en vagn som man hänger på en syskonsits på, alltså kan man använda den även som enkelvagn, vilket jag tyckte var smidigt. Jag hade ett krav på att vagnen skulle ha fyra hjul så att den inte välter så lätt. Hittade en jätte billig vagn på jollyroom.se som var nedsatt i pris och kostade ynka 1 995 kr. Det var ju som hittar :) kände att jag inte vill lägga ner multum på en syskonvagn. Beställde den i tisdags och i torsdags var den redo att hämtas ut på posten. Man kan använda vagnen på samma sätt som en Phil and Ted vagn.

Alfred har ju en liten myshörna i vardagsrummet framför tv:n som jag även tänkte visa. Han trivs verkligen i sin fåtölj som finns där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0