Red head

Nu mera har jag rött hår... Mamma hjälpte mig att lägga i färgen i håret idag. Kände mig lite blek efteråt då håret blev mörkare, kanske blir bättre då sminket kommer på :) Får se om jag kanske vågar mig på att lägga ut en bild på det hela, lovar inget ;)



För övrigt går det frammåt med köket, vi har numera inkopplade vitvaror som går att använda :) vi är dock inte färdiga på långa vägar, för mitt i köksbytet dök de nya fönstrena upp så idag har maken och min bror bytt fönstren i köket och i morgon ska de fortsätta med fönsterbyten. Blir jättefint :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Spännande med både renovering och hårfärg:) Känner igen det där med att man ser blek ut i rött hår.. särskilt när man är gravid så ser man ju blek ut ändå;) Men lite smink kan göra stora under, hehe.. Är spänd på att få se hur det blir i ert kök:)

Och förresten får ni jätte gärna komma hit när jag fyller 30. Ska ha ett litet kalas för familjerna bara, på lördag den 15:e..

Kram

2011-10-02 @ 13:33:12
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0