26+5

Tänk va tiden går fort.. Dagarna och veckorna bara rusar förbi och man mins inte vad man gjort i helgen som varit. Tanken på att en ny liten krabat ska anlända om tre månader börjar kännas mer verklig, speciellt nu när svägerskan fått sitt andra barn. De fick en pojke i fredags som jag hoppas att vi kommer kunna få snosa lite på snart :) tycker det är så roligt att Alfred fått en pojkkusin!
Än så länge har jag ökat 5 kg i vikt. Så jag tror inte att jag kommer gå upp så mycket som 25 kg denna gång, vilket känns skönt. Märker skillnad i att jag denna gång inte har kontinuerlig halsbränna samt att jag inte har någon hormonsträng på magen. Halsbrännan kan komma på kvällen eller om jag är stessad eller sitter och pressar ihop magen. Måste faktiskt säga att jag mår toppen just nu :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!Ja, nu är det inte så långt kvar för er! Tyckte att de två sista månaderna gick väldigt fort! Efter jul är det ju inte så långt kvar..:)Oskar ligger mellan storlek 50 och 56 nu så 62 eller 68 är kanske smart att köpa till honom. De växer ju så snabbt! kram

2011-11-12 @ 20:49:54
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0