Nya skor

Har haft med mig foppatofflor att fara runt i på jobbet, men märkte snabbt att det inte kommer hålla i längden. Får så ont i ryggen. Därför bestämde jag mig för att åka iväg och köpa ett par nya skor som endast skall användas på jobbet. Åkte iväg till team sportia och provade lite skor och jag fastnade för ett par som jag därmed köpte. Det fick bli ett par Reebook easytone, de var jätte sköna och ett plus med dem är att de ska hjälpa till med att öka energiförbrukningen samt att forma ben och rumpmuskulaturen. Visst låter det bra ;)


Bild: Team sportia

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Ååå va snygga dem var:) Kunde du ses en sväng imorgon el?? Kerrus kommer ju hem:)

Kram

2011-03-03 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0