Lite pyssel

För ett tag sedan köpte jag en bricka i trä som jag tänkte att jag skulle måla vit och sedan klä med tapet eller presentpapper. Jag hittade ett jätte fint lite romantiskt presentpapper på ica som jag valde att använda mig av. Nu tänkte jag visa er resultatet. Vi hade även en konservburk hemma som jag även klädde in i samma presentpapper. Tänkte använda den till att förvara pennor i.

I fredags bestämde jag mig dessutom för att klä om stolarna i köket då de hade ett jätteslitet tyg. På Ikea köpte vi ett tyg för länge sedan som vi tänkt använda till stolarna, men det har bara inte blivit av att vi har gjort något av det. Men nu är det gjort och resultatet är jag mycket nöjd över :)
Före:

Efter:




Före:


Efter:

Kommentarer
Postat av: Hanna

Super snyggt!! Duktiga du/ni är! Kram

2011-03-13 @ 13:04:41
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Hanna K

Superfint, vilken rolig idé:)

2011-03-13 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0