Lördagen

Tänkte dela med mig av några bilder från examen, de är dock tagna med telefonen så det är inte den bästa kvaliteten på dem. Hade en kalaskväll med klassen! Ett fint minne och avslutning på utbildningen :) Det var verkligen blandade känslor denna dag, både glädje och tårar. Tänk att dessa tre åren gick så fort... helt ofattbart! Det känns så unerbart att vara färdig ( har dock en praktik kvar, men det låtsas vi inte om) samtidigt som man känner att man kommer sakna det, eller i allafall vissa saker, eller ska jag säga människor :) Hoppas att det är okej tjejer att jag lagt ut dessa bilder, ni får säga till om ni vill att jag tar bort någon bild :) Påväg in till champanjefrukosten med klassen skål! Klassbilden :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad härligt Elin att du fixade det! Eller snart iaf:) Kommer du ihåg efter första terminen när du var så osäker på om du valt rätt? Jag tycker du är så duktig som pluggat klart trots Alfred! Hoppas du hinner vara hemma och njuta lite av mammalivet i vår innan du börjar jobba:) STOR KRAM

2011-01-17 @ 10:47:41
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Kerstin

GRATTIS!!! Är så glad för din skull och du har varit superduktig!! Du kommer vara en strålande syrra, en sån man vill ha :) Kramar!! (snygg du är i håret btw!)

2011-01-18 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0