hipp hipp hurra!

Idag är det min födelsedag :) Har börjat dagen med att städa och min man har gjort födelsedagstårtan. Jag fick själv välja hur min tårta skulle se ut, så det fick bli en rosa marsipantårta med choklad bottnar. Tårtan har en smak av choklad, smultron, jordgubb och marsan.. tror det kommer bli smarrigt! C-uppsattsen har tagit en STOR del av mitt liv, men nu äntligen är opponeringen klar och det är nu endast lite finjusteringar kvar. Alfred min lila prins har blivit så stor :) han pratar konstant på sitt eget språk, han är glad för det mesta och han älskar sladdar! blir nog en liten elektriker av honom :)Två tänder har han hunnit fått, så ont gör det när han vill tugga på fingrarna. Han har börjat med att digga till musik, då sitter han och gungar och skrattar :) han är för go min lilla älskling! Nu så tror jag i allafall att jag kommer kunna uppdatera lite mer :) God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äntligen är den där eländiga uppsatsen klar! Så man kan få följa dig igen lite här på bloggen. Har saknat det. ;)

2011-01-02 @ 23:15:47
URL: http://frusoderberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Härligt att du är tillbaka! Kram

2011-01-04 @ 16:38:18
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0