Alla rätt

Äntligen! Här var det 5 gången gillt. Klarade läkemedelstentan, så nu kan jag konsentrera mig på att enbart klara av praktiken och den uppgift som ska göras. Känns så skönt att inte ha något släpandes mera. Det som återstår nu är att få ett jobb. Har sett att de lagt ut ansökan om sommarvikarier till lasarettet, så det kommer jag absolut att söka och hoppas på det bästa. Efter sommaren hoppas jag på att få något vikariat någonstans och om jag inte får det är det inte hela världen för då kan jag vara hemma och vara mammaledig tillsammans med lillkillen :)

Måste ändå säga att jag saknar tjejerna, utan dom hade jag inte klarat mig så bra igenom utbildningen!


Foto: Linda

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis Elin! Vad härligt!! KRAM

2011-01-31 @ 20:25:18
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh va glad jag blir! Grattis så skönt! Det måste vi fira nån dag. Kanske kan ta en tjejkväll här snart. :)

2011-02-01 @ 14:36:34
URL: http://frusoderberg.blogg.se/
Postat av: Hanna K

Åå grattis, va bra du är!!:)

2011-02-01 @ 17:28:48
Postat av: Elin

Grattis vännen!! Äntligen! :) saknar dig med, vi måste ses nån dag! Tur vi hade varandra genom utbildningen, peppa och stötta varandra :) puss o kram

2011-02-02 @ 07:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0