Träning

Det är Måndag och jag tycker att jag lyckats inviga mitt nya nyttiga liv ganska bra, med untantag från att jag bakade bullar på 1 liter mjölk :) Idag följde jag nämligen med min kära vän Hanna till gymmet och körde box. Mina armar är just nu ganska skakiga, är verkligen inte van. Jag känner i allafall motivationen, det är ju roligt att träna, men just nu har inte vi ekonomi till att jag ska åka till gymmet fleradagar i veckan för att träna. Hoppas på att jag ska få ett jobb snart så att jag kan unna mig detta. Just nu får jag nöja mig med att träna så gott jag kan på egen hand. När snö och is är borta så kommer löparskorna fram, för då är det dax att börja löpa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har köpt en Dvd med någonslags boxningsaerobics.. har inte testat den men den kanske är bra.. i så fall ett billigare alternativ till gymmet. Vi har svårt att träna i vardagsrummet, hela golvet skakar så att glasen i vitrinskåpet skakar.. Dumt! Så jag kör på cykeln, är glad att Anders köpte den för den är riktigt bra, fastän den är ful:) Men jag ser också fram emot att börja springa. Har ju fått nya löparskor:)Jag kör på dina föräldrars metod. Funkar riktigt bra! Ligger på 1600kcal per dag och tränar eller promenerar varje dag. Så nu har jag gått ner de kilona som jag gick upp i julas och ligger plus minus noll..

2011-02-08 @ 11:06:06
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grymt! Så du har också hittat motiivatioen, same here! Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt att jag hållit ut flera veckor utan uppehåll. Och det börjar redan synas resultat det är det roligaste. Springadet har fått vänta, vill ju inte bryta alla ben bara för att få kondis.

Håll ut.

2011-02-08 @ 11:24:12
URL: http://frusoderberg.blogg.se/
Postat av: Hanna K

De va kul igår, men vilken träningsverk ja har idag haha:P Känner du också av den??? Kram

2011-02-08 @ 12:25:51
Postat av: Elin

Hanna S: Roligt att det funkar :) Använder du dig av matdagboken eller något annat för att se vad allt innehåller? Cykla är nog ganska effektivt, sen får man ju kondisen på köpet!



Johanna: Visst känns det bra. När man ser resultat blir man ju dessutom mer peppad :) kanske ska köra ett träningspass ihop hemma?



Hanna K: Ja det var riktigt skoj. Jag kände ingen träningsverk i morse men den börjar komma nu :) Känns gött när man känner att man har tränat!



Vi får peppa varan nu tjejer!

2011-02-08 @ 18:41:38
URL: http://litetbolyckaochro.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det vore kul. Skulla va spännande att prova den där dvd'n med dig.

Så kan vi svettas tillsammans. ;)

2011-02-09 @ 18:49:46
URL: http://frusoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0