Lördag

Förra Lördagen köpte jag dessa koppar och vasen som jag har tulpanerna i. Tyckte att kopparna var söta och dessutom var det halva reapriset på dem :) Jag älskar rea!
Igår åkte vi till svärföräldrarna och sov över där. Alltid lika trevligt att åka dit och få lite mat i magen, sen får man ju alltid en massa goda saker till efterrätt :) Fast jag vet inte om det är så bra. Har funderat lite på om jag ska börja mitt nyttiga liv på måndag, hur tror ni det kommer gå? Vill så gärna lära mig att äta bra mat och träna, men jag har en inre latmask som säger " jag orkar inte". Ska försöka att gömma undan den eller i allafall försöka att inte lyssna på den.








Mitt lilla busfrö ser extra busig ut i håret när det är nytvättat, då står det åt alla håll :) Han har verkligen blivit så stor, vill kunna stoppa tiden ibland och bara njuta av denna underbara tid!







Kommentarer
Postat av: Johanna

Va söt han är i kläderna. Stora killen nu ju!

2011-02-05 @ 16:58:07
URL: http://frusoderberg.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vilken gosunge! Han är verkligen jätte söt!! Synd att ni bor så långt bort, annars hade vi kommit och provkört Saaben:) Och dina föräldrars Audi.. bara för att se hur de känns att sitta i.

2011-02-06 @ 16:08:18
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0