Han tar sig frammåt

Igår hände det. Alfred tog sig fammåt för första gången. han har sin egna stil, för krypa vet jag inte om jag kan kalla det, men han sitter på rumpan och skjuter ifrån med benen på något sätt :) Man blir så stolt! Det är så roligt att få se hur han utvecklas. Men man märker snabbt att mamma och pappa inte ser allt smått som ligger framme men som Alfred ser. Det gäller att hålla ögonen öppna.

Idag är träningsvärken mer intensiv, hade lite svårt att skrapa rutorna i morse faktiskt, men det var det värt :) I födelsedagspresent fick jag en träningsdvd av min man. Har provat den en gång, men ska nog försöka att göra det lite oftare. Kanske blir av i morgon, har ju en ledig dag då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0