Finlandsresan del 3

Efter Kuopio åkte vi till morbror nummer två och min mans nya kusin. Hon är så liten, tänk att man glömmer att de en gång är så små! Där var vi från Söndag till Onsdag. På Onsdagen åkte vi till min mans morfar och stannade där över natten. På torsdagen efter Lunch åkte vi tillbaka till morbror nummer två för att stanna där till Lördagen, men på vägen dit stannade vi vid en affär vid namnet Halpa Halli, där hittade vi lite smått och gott som fick följa med hem.



Alfred är väldigt rörlig under nätterna. En av kvällarna hade han krypt ned till fotändan och lagt sig, visst är han för go :)



Lilla Siiri som är min mans nya kusin :)



Min mans morfar med Alfred



De nyblivna föräldrarna :)







Alfred tycker att det är helt okej att bada nu mera, men jag tror ändå att han tycker mer om att stå upp. Det tar inte många minuter innan han börjar ställa sig upp i vattnet och det kvittar hur mycket leksaker han har att leka med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0