Finlandsresan del 1

Första bilden är ifrån hytten i båten. Alfred är glad över att han får åka med den stora båten och tycker att spegeln var väldigt intressant :)




Från Lördag till Söndag fick vi bo i detta hus som tillhör min mans morbror. Han har byggt huset och garaget själv. När vi var här och hälsade på så blir man väldigt sugen på att bygga nytt faktiskt. Allt är så frächt och man kan välja själv hur man vill ha planlösning, hur stort det ska vara och vart huset ska stå.





Alfred fick åka pulka med min mans morbror, undrar vem som tycker det är roligast att åka pulka? ;)



Alfred i pappas famn



Medan min mans morbror och hans fru tog hand om alfred fick vi basta tillsammans i lugn och ro i denna fina bastu och efter detta en lång härlig dusch. De hade tv i bastun, något jag aldrig skulle komma på tanken med själv, lyxigt värre ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0