Finland

Igår åkte vi iväg på en båttripp till Finland. Så nu sitter vi här hemma hos min mans morbror. De har en alldeless färsk liten tös på två veckor. Här i Finland kommer vi att stanna till nästa Lördag, vilket innebär att vi kommer vara hemma på Söndagen. Efter denna resa har jag 1 dag ledigt innan jag börjar mitt första jobb som sjuksköterska :) Jag valde att börja på Dialysen. Jag hade en sån bra känsla när jag var där i Tisdags och chefen var så positiv och varm på något sätt, tror att jag kommer trivas fint där! Känns spännande men samtidigt lite läskigt.

Bjuder på Alfred i triss :)





Kommentarer
Postat av: Hanna

Han är lite lik Hilda.. en blandning av dig och Hilda:) Njut nu av semestern och passa på att göra liute roliga saker när ni är där! Gå ut och ät eller nått:)



Ni får komma och hälsa på nån helg i vår när ni är lediga! Vi åker till mamma och pappa helgen innan Hilda fyller år.. så då kanske vi ses? Lycka till med nya jobbet och grattis till examen nu när du är riktigt färdig sjuksyrra!! Kram

2011-02-18 @ 22:03:13
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0