Duktig pojke..

Måste bara få skryta lite om min son, han har nu i flera nätter sovit hela nätterna långa utan att vakna en enda gång :) såå skönt! Han har även börjat gå lite med sin gåvagn och han börjar försöka ställa sig upp helatiden. När han försöker ställs sig upp händer det iblan att han ramlar och slår i huvudet, så det gäller att vara med när han är på g.

I morgon gör jag sista dagen på praktiken för denna vecka, sen blir det att ta helgen :) Känns skönt att vara ledig i tre dagar, dock dessa dagar kommer förmodligen gå till att försöka börja skriva ihop något till mina uppgifter jag har. Hoppas ändå att jag ska hinna med att pyssla lite, har nämligen köpt en bricka på loppis som jag tänkt att måla vit och tapetsera botten med ett presentpapper som jag köpt :)


Bjuder på en bild ifrån nyårsafton. Alfred ville gärna smaka på min bål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0