Julgodis

Jag skulle vilja hinna med att göra lite julgodis och pepparkakor nu när jag har två veckor ledigt. I går gjorde jag rocky road och brända mandlar. Tänkte göra en pepparkaksdeg också, men det visade sig att jag saknade en ingrediens, nämligen kardemumma. Istället för att köpa det och göra degen åkte vi till Ikea och åt julbord, mums. Det var verkligen gott :) köpte två stolar till alfred där, hade ven tänkt köpa ett bord men det var slut.

Innan vi åkte hem svängde vi förbi lågpris magasinet, där köpte jag ett zinkhus.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va gott det ser ut. Jag ska ta mig en bakdag imorgon har jag tänkt, kanske blir Rocky Road bland annat. :)

2011-12-06 @ 19:22:26
URL: http://frusoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0