Inskolning och köksrivning

Detta är vad som pågår hemma hos oss denna vecka. Alfred skolas in hos dagmamman. Idag gick det bra. Det var Alfred och två andra barn som var där, sen var även dagmammans hund och två katter där. Jag tycker att alfred skötte sig bra, lite blyg till en början men så är det väl alltid när man är ny. H är iväg och besiktar bilen och våran släpkärra, när han kommer hem sen så är det bara att börja riva köket. Allt är nedplåckat i lådor och just nu vill jag inte ha besök för det ser ut som kriget hemma, speciellt nu när vi har hela det nya köket intryckt i ett av rummen. Det är nu som man frågar sig varför vi inte köpte ett större hus ;) Hoppas på att kunna riva köket, måla taket, dra elen och få upp gipsskivorna denna vecka. Dock vet vi att det inte alltid blir som man tänkt sig. Tur att vi har min mamma och pappa på så nära håll att vi kan åka dit och äta våran mat om det krisar sig :)
Nu ska jag gå och ta hand om lilla Feffen (Alfred) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0