Hip hip hurra!

Idag är det min mans födelsedag :) Då vi nu inte längre har något kök och ingen spis blir det till att fira denna dag hos min mor och far. Så i eftermiddag blir det tacosmys och självklart tårta på detta. Alfred kom tassandes in till oss vid 7:30 idag så då gick jag och hämtade lite presenter till H och så sjöng vi, Alfred log mest men jag sjöng i allafall.
Just nu är Alfred hos dagmamman och jag ska hämta honom om 10 minuter. I morgon ska han vara där själv till kl 14, hoppas bara att han kommer kunna sova middag där och äta ordentligt. Han kan ju vara lite kronglig i bland. Efter att jag hämtat Alfred så åker vi iväg och köper nya avloppsrör och vattenledningar som ska dras genom golv och väggar. Det blir nog även till att börja fräsa in elen och dra loss det gamla taket, det kanske till och med blir en sväng till tippen eftersom kärran behöver tömmas, då hela vårat gamla kök ligger där i.



Födelsedagsbarnet och Alfred. Från när vi var i parkenzoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0