Tisdag

I går åkte min man iväg och köpte ett nytt objektiv till kameran, blir verkligen stor skillnad på bilderna, vilket gör det ännu roligare att fota. Det har dock blivit lite dåligt med fotande nu på ett tag, så därför tänkte jag slänga in två bilder, en med gamla objektivet och en med det nya. Nu när min man är hemma med Alfred så får han ganska så ofta sitta i gåstolen och han stortrivs verkligen i den. När han sitter i den och man pratar med honom gör han inget annat än att le :) Älskar verkligen min lilla guldklimp så mycket! Med gamla objektivet Med nya objektivet

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötpojken! Vilka grymt fina bilder på han.

2010-09-08 @ 15:31:18
URL: http://frusoderberg.blogg.se/
Postat av: Elin S

SJUKT lik pappsen ;)

2010-09-08 @ 19:19:43
Postat av: Hanna

Vad stor han har blitt! Gosingen:)

Om du vill får du jätte gärna baka typ småkakor, muffins, bullar eller något annat slags kaffebröd. Vore väldigt snällt:) Känns som jag får prioritera maten och tårtorna.. Kram

2010-09-08 @ 20:06:07
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0