svamp

Efter att jag kom hem från seminariet som vi hade på förmiddagen åt vi mat, Alfred somnade och vi begav oss ut i skogen för att plocka svamp. Innan vi åkte iväg packade vi med babyvakten, verkligen perfekt att ha med sig när han sover. Så vi hann åka iväg ut i skogen och plocka en halv matkasse med svamp, in i bilen och åka hem och där vaknade Alfred pigg, glad och utvilad, kunde inte fått en mer perfekt svampplockning :) Får se om vi beger oss ut något mer nästa vecka ut i skogen, jag älskar verkligen att plocka svamp, speciellt när man hittar svamp på en gång, men det bästa är ändå att äta den.. mums! Nu ska jag försöka att börja skriva på rapporten som ska vara inlämnad senast fredag, ska skriva om ett etiskt dilemma inom psykiatrin, har inte riktigt bestämt vad jag ska skriva om ännu.

Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh

De va såå lite så! :) Hade ju som ni tidigare i en annan lägenhet. Menar på erat sovrum! Granbetsat trägolv och hade panel på väggen. Saknar de så oerhört då de verkligen LYFTER hela rummet! Men de gäller också att skaffa sig ekonomi till att renovera om allting. Men så småningom :)



Kram!

2010-09-22 @ 18:14:03
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0