Ledig dag

Idag tog jag ledigt från praktiken, var så skönt att vara ledig en dag mitt i veckan :) Dagen spenderade jag och Alfred genom att fika tillsammans med Hanna på stan, mycket trevligt! När vi var iväg hann min man klippa gräset och göra lite sånna saker som han annars inte hinner göra. I morgon beger jag mig till praktiken igen, men det är lite med en klump i magen jag gör det, inte för att jag inte trivs, för det gör jag, men jag har lite dåligt samvete för att jag lämnar min son hemma. Vill ju vara med honom så jag vet att han mår bra. Saknar honom jätte mycket när jag är iväg, men jag måste tänka positiv, bara denna terminen kvar sen är man färdig syrra. Känns verkligen så konstigt och det har verkligen gått så fort! Var inte länge sen man började tycker jag. Nej, snart ska jag gå upp och lägga mig måste ju tänka på att jag ska orka upp i morgon. Får dock lägga mig själv i våran stora säng, då min man är ute med arbetskamraterna ikväll och Alfred sover redan i sin säng.

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Det va verkligen supermysigt, måste vi göra snart igen:)

2010-09-25 @ 23:50:25
Postat av: Anonym

Det va verkligen supermysigt, måste vi göra snart igen:)

2010-09-25 @ 23:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0