Hemtentan

Äntligen har jag skrivit färdigt denna otroligt jobbiga tenta. Det tog längre tid än va jag hade trott, så det var tur att jag började med den i tid! Jag brukar annars vara i sista minuten när det gäller uppgifter. För en vecka sedan hade vi barnvälsignelse för våran lilla Alfred. Han fick många fina presenter. Har tänkt att jag ska lägga upp bilder på dessa, men Det har inte blivit att jag tagit några bilder än, så det får bli vid ett tillfälle då jag har tid. I morgon börjar en ny praktikperiod, ska bli roligt faktiskt :) det är ju ändå den Sista praktiken som vi gör innan vi blir färdiga syrror. Detta betyder att vi ska gå mer Självständigt nu, så lite nervös är man ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0