Fullt upp

Har inte riktigt haft orken till att blogga och inte tiden heller för det. Har haft praktik nu i två veckor och går in på den tredje och sista veckan i morgon och det har verkligen gått bra :) känner att jag verkligen utbildar mig till något som jag vill göra :) Alfred växer och blir stor och stark. Han började kunna sitta för en månad sen och i dag är han hela 6 månader gammal! det går så fort. Ska verkligen försöka bättra mig och blogga mer, men det är svårt då man efter en heldag med praktik kommer hem och vill mysa med familjen, plus att man måste laga mat, städa, tvätta, kratta löv och göra i ordning i trädgården nu på hösten. Vi håller på att riva den förfallna boden som vi har på gården och hoppas kunna riva klart denna nu under hösten. Efter att detta är gjort hoppas vi på att vi ska kunna börja renovera badrummet. Göra det både större och frächare, samt sätta in bastu och dusch. Nu har vi bara ett badkar, toalett och handfat. Ser framför mig hur fint det kommer bli, men det kommer ta tid och kommer att kosta mycket pengar. ( min man hävdar att det är han som ska göra allt detta, vet inte om man ska tro honom eller vad säger ni?) Måste försöka att ta mer bilder och lägga in i bloggen! För nu har det blivit en tråkblogg, men jag lovar, ska bättra mig!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det är ingen tråkblogg! Jag förstår att du inte hinner, men den är alltid rolig att följa i alla fall. Ja badrum är ett stort projekt! En del måste man nog ha hjälp med beroende på vad ni vill ha, men visst kommer Hasse nog lösa mycket själv!

2010-10-25 @ 09:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0