Angående svampplockning

Det är några stycken som har frågat om vi lämnade kvar Alfred hemma när vi åkte iväg och plockade svamp. Självklart så gjorde vi inte det. Vi packade in honom i bilen och åkte iväg för att plocka svamp, men lämnade kvar babyvakten i bilen. Hade vi lämnat kvar honom hemma för att gå ut och plocka svamp hade vi varit väldigt olämpliga som föräldrar. Skulle aldrig få för mig något sådant, om det inte vore så att vi hade barnvakt. Ville bara klargöra detta för er som fortfarande undrar hur vi gjorde och tänkte när vi begav oss ut i skogarna.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Äsch det är väl ingen big deal! Mamma och pappa lämnade mig själv i stugan när jag sov i den åldern, tyvärr låste de sig ute en gång och fick krossa ett fönster... :) Jag tänkte inget särskilt när du skrev om svampplockningen. Har man nära hem och en babyvakt är det väl inte värre än att vara i källaren när bebisen sover på övervåningen? Jag kanske är helgalen men det är nog så jag ser på saken...? :D Eller är det brandrisk och sånt som folk syftar på?

2010-10-11 @ 20:56:42
Postat av: Elin

Phjuuuu!! ;)

2010-10-11 @ 23:17:38
Postat av: Hanna K

Hahh Elin va rolig du e:)Ja håller me Kerrus!! Men ja tänkte på de när ja läste de, men inte på det sättet, ni hade ju koll på honom me babyvakten!! Var dee några kläder som var nått att ha??:) Trevligt va de igår, tack:)

2010-10-12 @ 23:34:54
Postat av: Hanna K

Hahha va rolig du e Elin:) Ja håller me kerrus. Men ja tänkte på de när ja läste de, men ni hade ju babyvakten. Så det var inget ja reagera på!! Tack för igår, de va jättetrevligt!!

2010-10-12 @ 23:39:19
Postat av: Hanna K

Ja igen för tredje gången haha! De blev nå fel därför ja skicka två trodde inte att de första kom fram:P Nu ska ja sluta skriva här haha!!

2010-10-12 @ 23:40:44
Postat av: Kerstin

Vad du vandaliserar Elins blogg Hanna ;)

2010-10-18 @ 10:20:55
Postat av: Hanna

Men den krångla ju sååå!! Ja skicka ett inlägg men så va inte de skickat, å då skicka ja igen å insåg att de första ja hade skrivit hade skickats ändå plus de andra:P Nu har jag skrivit ytterligare ett inlägg här!!:)

2010-10-19 @ 09:52:54
Postat av: Kerstin

Du vet att man kan blockera folk va Elin?? ;P

2010-10-21 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0