Premiär

Idag var det kyrkpremiär för Alfred, han välkomnades med en varm applåd :) Allt gick bra, han sov så fint och när han var vaken så var han hur lugn som helst. Likadant så var vi iväg för första gången och shoppade igår och det gick så bra det med. Han sov så sött i vagnen medans mamma körde i racerfart genom affärerna. Man känner en inre stress helatiden då man är så nervös över att han ska vakna och börja jättegråta, men det hände inte. Det är någ svårt att åka iväg själv och shoppa, men när man har någon med sig så går det fint. Min man fick gå och betala då han började bli hungrig. Så jag gick lugnt iväg och satte mig och ammade honom medans min man fick stå i kö, och han som älskar att gå i affärer haha eller inte :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken duktig prins ni har! kram

2010-05-25 @ 08:01:39
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0