onsdag

känns som att dagarna springer iväg utan att man egentligen gjort något vättigt av dagen. I måndags var jag nere på stan med min mamma, det var trevligt och det kändes så skönt att få åka iväg och göra något. Det bästa av allt var att det var strålande sol så vi kunde sitta ute och luncha. Älskar verkligen solen, men tyvärr kommer det i sommar tillbringas mycket av min tid i skuggan.

Alla talar om att amningen gör att man går ner i vikt, hmm... inte för mig i allafall. Känns som att jag fastnat på 70 kg. Känns något deprimerande faktiskt. Får verkligen försöka att dra ner på sötsakerna och försöka äta nyttigare, försöka ta en promenad då och då. Känner bara att det är så tråkigt att gå ut och gå själv. Sen så tröttnar man så fort om man går samma väg varjegång, men det är lite svårt att variera sig när det inte finns så många olika vägar att välja.

I måndags var jag iväg till BVC igen. Allt såg så fint ut. han hade gått upp till 3890g och han är nu 51,5cm lång. Så jag är verkligen så lättad över att han faktiskt gått upp nästan 400g på en vecka :)

Beställde två klännigar från hm igår så vi får se när dessa kommer, var tvungen att göra det nu när sommaren är här. dessutom så har jag inte så mycket i garderoben som passar längre då jag har kvar 10kg från min ordinarie vikt. nåväl ska försöka att peppa mig till att ändra på mina vanor så jag når mitt mål, även om det inte är det lättaste.


bilder: hm.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0