kvällsmys

just nu sitter jag och Alfred och myser i soffan. Har haft besök av svägerskan och hennes man samt ett par vänner som varit här med deras dotter och och två månaders son. Alfred har fått massor av fina saker. Kan lägga upp lite bilder senare på vad han har fått. BVC sköterskan var här idag vi pratade om amningen och hon tyckte att jag skulle fortsätta att använda amningsnappen så att jag låter bröstvårtorna få vila lite. Vikten såg bra ut, han har gått över sin födelsevikt med 5g. Så skönt att veta att han fått tillräckligt med mat :) känns som att mina bröst vänjer sig mer och mer vid det hårda slitaget nu också. Hoppas att det får fortsätta såhär så att amningen inte förblir en plåga. nu ska vi se lite på tv och mysa :)


Kommentarer
Postat av: Linda O

Hej!! Va fina ni är!!!

Duu.. eftersom vi inte hann med bilder innan, kanske jag kan få ta på lilleman?? <3

Kram!!

2010-05-03 @ 21:06:28
Postat av: Elin

haha, ja det blev ju inte som vi tänkt :) Det skulle du kunna få göra. Är ju så mysigt med fina bebis bilder :)

2010-05-04 @ 10:40:24
URL: http://litetbolyckaochro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0