Hemtenta

Nu har jag äntligen blivit färdig med att skriva hemtentan. Det var den sista tentan för denna termin, så nu kommer jag kunna ägna all min tid åt min lilla skrutt. :) Det tråkigt har varit att jag i förrgår och under denna dag har haft feber. Vet inte riktigt vad det beror på, men det har gått över av sig självt båda gångerna. Man känner sig inte helt kry nu även fast febern har gått över. Får se hur länge detta kommer att hålla på, förhoppningsvis inte allt för länge. Nu ska jag mysa lite med skrutten och titta på något roligt som visas på tv :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Något roligt som visas på tv. Har ni skaffat tv nu?

2010-05-07 @ 17:01:44
Postat av: Hanna

Du har inte haft urringat på dig? Jag fick nämligen också feber när Elsa var nyfödd och jag hade varit för bar vid bröstet.. Typ urringat en vanlig, solig, varm, vårdag.. Så då förstod jag vad de andra mammorna menade när de sa att jag skulle ha sjal även om jag bara gick och hämtade posten..



Är ni hemma nästa vecka? Jag och Elsa åker till Storfors på onsdag och stannar en vecka ungefär..

2010-05-08 @ 11:11:27
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Hanna

Glömde säga att jag tycker du är jätte duktig med skolan!! KRAM

2010-05-08 @ 11:12:04
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0