BVC kontrollen

Igår var vi på BVC för kontroll av vikt och längd. Han väger nu 3500g och var 51,5cm lång.
Hon tyckte då att han inte gått upp riktigt så mycket som han borde ha gjort. Vi funderade på om det är så att han äter lite för dåligt. Jag har ju märkt att han ibland när han släppt bröstet och jag tror att han har ätit färdigt så börjar han att gallskrika och det enda som hjälper då är att han får börja äta igen. Det som är jobbigt då är ju att det resulterar i att jag får mata honom i 1 timma innan han blir nöjd och sen vill han äta igen 1 timma efter att han har slutat äta. Med andra ord så hinner man inte göra så mycket då han gärna vill sitta fast i mitt bröst så att han kan äta jämt, eller ja, så känns det i allafall ibland.
Får hoppas på att han har gått upp mer till nästa vecka, vi vill ju ändå att han ska växa och bli stor och stark :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0