till trädgården

Längtar tills man kan börja vara ute i trädgården och pyssla. I år har jag tänk att jag ska bygga trädgårdslådor att plantera lite saker i. Jag har nämligen införskaffat mig frön så att jag i sommar kan så morötter, rädisor, sallad och gräslök. Tänkte även om jag skulle försöka mig på att så lavendel, vilket jag inte lyckades med förra året. Har fröna i kylskåpet och det är hög tid att börja så dessa nu, så jag tänkte om jag ska ta tag i det till helgen.
Skulle gärna vilja köpa hem olika saker till trädgården.

Som vad sägs om denna från systerlycklig, så får fåglarna lite mat


Eller dessa trädgårdsförrkläden också från systerlycklig



Skulle vilja ha blomlådor att hänga på farstukvisten, tyckte att dessa var ganska så söta från www.hagahem.com och de kostade ynka 99 kr.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hagahem hade mycket mer i den verkliga butiken så vi får gå dit när ni kommer hit nästa gång (om vi hinner och har lust).



Jag är så avundsjuk på er som har hus, särskilt nu när våren och sommaren kommer..

2010-03-22 @ 17:55:31
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0