Sovmorgon

Förstår inte vad jag ska göra uppe nu? vaknade för en halvtimma sen pigg.. fattar inte, så brukar det inte vara. Är ledig idag, men ändå går jag upp med tuppen. Borde ju ta tillvara på denna korta period jag har kvar att kunna sova ut, men nej kroppen vill det inte, kommer nog förmodligen att somna tidigt ikväll i stället. Nåja, får väl vänja mig vid detta :)
Idag blir det en sväng till ikea med mamma i allafall, får se vad vi kommer hem med, har nämligen tänkt handla det sista åt bebisen idag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är gravid! Då vaknar man tidigt! Sen när bebisen är ute kanske du till och med sover längre om mornarna.. Så var det för oss iaf.. Men nu har vi ingen bebis längre, nu ska hon ha upp oss mellan fem och sex! Vad blev det för ngt på Ikea?

2010-03-26 @ 21:18:31
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0