Promenad

Under mogonen tog jag mig en promenad. Det kändes så skönt att få komma ut och röra på sig lite. Till en början kände jag mig faktiskt inte gravid. Kände att jag kunde hålla ett lite högre tempo, skönt tänkte jag. Efter 5 minuter börjar det kännas lite i ryggen och benen känner att det börjar bli lite tungt, vilket medför att tempot lugnar sig lite. När jag har ungefär 10-15 minuter kvar av promenaden innan jag är hemma börjar jag känna sammandragningar, får sakta ner ytterligare. Dessutom känns det som att ryggen ska gå av. Det slutar med att jag tänker, varför tog jag denna prommenad kommer aldrig att komma hem. Väl hemma är det helt underbart att kunna sitta ner och vila. Men det tråkiga nu är att när jag ska resa på mig och gå någonstans gör det så fruktansvärt ont i benen och ryggen, ser nog ganska så roligt ut nu när jag går, haltande och med böjd rygg haha. Visst är det underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0