Köksgolvet

Köksgolvet är nu färdig lagt. Det tog sin lilla tid innan man fick in snitsen. Tycker att jag och min man hade ett bra teamworke och då går allting mycket lättare. Det kvittar egentligen vilket golv vi än hade lagt så hade det blivit mycket bättre än det som vi hade innan, så kan jag säga mer än att det blev mycket fint :) Igår när vi var och handlade mat för veckan så köpte jag på mig en miniposklilja att ha i köket, de är så söta. Älskar dehär vårblommorna som kommer nu, hade tänkt att jag skulle köpa en pärlhyacint också, men har inte stött på någon än och eftersom vi inte har någon bil just nu så kan jag inte heller ta bilen och åka iväg och titta efter en heller. Inte hela världen.
Här är lite bilder ifrån köket, och en väldigt sne lampa som inte riktigt sitter så bra, men det bjuder jag på ;):







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0